21 januari 2014

Publicatie van HSPoëzie

Het duurde een dag langer, maar vandaag mocht ik eindelijk mijn kindje in mijn handen/armen nemen.
Dat deed me wel iets.
Een paar dagen geleden schreef ik er natuurlijk al een gedicht over:

                    Geboorte

                    Mijn nieuwe kindje
                    kijkt me vanaf het scherm
                    uitnodigend aan.
                    Ik begin er al van te houden.

                    Na licht voorbereidend werk van jaren
                    heb ik er
                    negen maanden lang
                    beetje bij beetje
                    stukjes aan toegevoegd.
                    Het groeide gestaag.

                    Nu is het volgroeid.
                    De eerste weeën beginnen.
                    Geen geboorte zonder pijn.



Over enkele dagen zal het boek te verkrijgen zijn op de website van Bol.com. Vanaf dan kan het echter ook in alle boekhandels besteld worden.  Ik geef hier wel een seintje als het zover is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten